nuffnang

Monday, July 11, 2011

Let'S go 2 GANU!!!! conclusion

ya-ha!!!!!

ok...ok..ok..hangpa suma dah tau ape mau buat bile nak singgah Bandar Sotong Marang ni kan......

byk lagi tempat yang boleh dilakukan ...cume x sempat discover maklumlah kan...kate dah macam rancangan 3 hari 2 malam... kalo 4 hari 3 malam...sempat je singgah tasik kenyir dulu....hahahahah

ok ok...cerite pun sudah habis...sekarang perbelanjaan ketika xpdc kali ini...

jgn terkejut.....kos untuk semua xtvt sepanjang berada di bandar marang ini..

seorang RM 300 shj.....murah kan...(dari KL ke KL balik tau)

namun nak mencapai anggaran belanja yang agak murah ini....syarat2 ini perlu dipatuhi...

  1. ahli mesti 8 org dari KL (bersamaa 2 kereta MYVI) kalo pakai lain x tau la kire mcm mane..
  2. bilik dekat anggullia plak..amik 3 bilik (3+3+2)..average sorang 30 rgt semalam.....
  3. makan beringat2.....jangan main bedal je...
  4. xtvt candat kene 10 org(tambahan 2 org dari ganu)bagi cover bot...
  5. kene pandai cari tekong dan bot ke pulau kapas....
  6. lantik seorang menteri kewangan bagi mengawal perbelanjaan...
  7. tu je syarat yang perlu diikuti bagi mencapai budget ini.
akhir kate..sape kate berjalan ni memerlukan peruntukan yang besar....jika kene gaye..ahli..time...kompom boleh buat punye....

ok...sekian sudah bagi xpdc kali ini...

caloo.........

3 comments:

maze said...

jangan ada dusta dlm report.. hahahaha

PeNakLukan said...

tiada auta didalam report kali ini...harap maklum

maze said...

Aku percaya kejujuranmu